החוג מציע שני מסלולי לימוד:
מסלול דו–חוגי: התלמידים יבחרו בחוג ללימודי מזרח אסיה כאחד מבין שני חוגים.
מסלול חד–חוגי משנה ב :מסלול זה מאפשר לתלמידים מצטיינים הרחבה והעמקה בנושאים המגוונים שמציע החוג. למסלול זה מתקבלים תלמידים החל משנת הלימודים השנייה על סמך הישגיהם בשנת הלימודים הראשונה. דרישות הקבלה למסלול: ממוצע 85 ומעלה ב- 30 ש"ס בחוג ללימודי מזרח אסיה (ממוצע של 85 לפחות ב – 2 מבואות) וממוצע 80 ומעלה ב- 16 ש"ס בחוג השני.
מבנה תכנית הלימודים
בשנה א' משתתפים תלמידי החוג בשניים או שלושה שיעורי מבוא המתמקדים בסין, יפן והודו. שלושת המבואות מחולקים לשניים: מבוא לעת העתיקה ועד לעת המודרנית המוקדמת (בסמסטר א') ומבוא לעת המודרנית המוקדמת ועד ימינו (בסמסטר ב). המבואות מעניקים סקירה כללית של המאפיינים התרבותיים, החברתיים והפוליטיים של שלוש הציוויליזציות. לצד שיעורי המבוא משתתפים התלמידים בתרגילים שמטרתם לחשוף את התלמידים למקורות היסודיים של הציוויליזציות השונות וכן מקנים למשתתפים מיומנויות בסיסיות בכתיבה ובקריאה אקדמיות. התלמידים נדרשים ללמוד לפחות שני מבואות (בכל אחד את שני החלקים) בשנה א' ויכולים לבחור ללמוד את המבוא השלישי בשנה ב'.
עוד בוחרים התלמידים באחת מבין השפות הנלמדות בחוג: סינית (מנדרין), יפנית, הינדי וסנסקריט. בשנה ג' רשאים התלמידים להשתתף בשיעורי שפה מתקדמים נוספים.
· בשנה ב' יידרשו התלמידים להשתתף בפרוסמינריון מתודולוגי. הפרוסמינריון מתמקד בנושא ספציפי ומכשיר את התלמידים ביסודות המחקר האקדמי, לפי התחום בו עוסק הפרוסמינריון.
·בהמשך יידרשו התלמידים להשתתף בסמינריון. הסמינריונים בחוג הינם שיעורי מחקר מתקדמים הבוחנים, לעומק, תקופה, סוגייה ספציפית, או תימה מסויימת, ועושים שימוש בספרות מחקר ובמקורות ראשוניים. בתום הסמינריון מגיש כל תלמיד עבודה בכתב שבמסגרתה נבדק פן הקשור לנושא הסמינר.
שיעורי בחירה (מונוגרפיים) מאפשרים העמקת ההיכרות עם היבטים ספציפיים של התרבויות הנלמדות בחוג במגוון נושאים.