חקר חברה דיגיטלית - מסלול דו חוגי במסגרת החוגים סוציולוגיה אנתרופולוגיה ותקשורת: התנסות מעשית בטכנולוגיה עכשווית
כולנו כל היום עם הפרצוף בטלפון, אבל עצרת פעם לחשוב איך זה משנה אותנו כפרטים וכקהילות? זה שפייסבוק משפיעה על דפוסי ההצבעה שלנו זו כבר עובדה. גלישה באינסטגרם – כנראה משפיעה לך על הזוגיות. ומה לגבי ויקיפדיה - מצמצמת את פערי הידע בעולם – או דווקא מרחיבה את האי-שוויון והאפליה? המסלול הדו-חוגי המיוחד בחקר החברה הדיגיטלית ייתן לך את כל הכלים מסוציולוגיה, מאנתרופולוגיה ומתקשורת כדי להבין ולשלוט בצומת הגורלי של אדם-טכנולוגיה-תקשורת. זאת ההזדמנות שלך לרכוש כלים מעשיים ליישום טכנולוגיות דיגיטל במדעי החברה – ובהייטק.
למה אצלנו?
זה לא במקרה שתוכניות לימוד המתמקדות בחקר החברה הדיגיטלית קיימות היום באוניברסיטאות היוקרתיות בעולם. המסלול שלנו יעניק לך את היכולות האנליטיות של מדעי החברה, התרבות והמדיה בעולם הדיגיטלי, לרבות סדנאות מעשיות בנושאים החמים ביותר בהייטק, כמו פיתוח יישומים, איפיון סביבת משתמש, ביג דאטה, אנתרופולוגיית-רשת ועוד.
מה אפשר לעשות עם זה?
אפשר להמשיך ללמוד ולעמוד בחוד החנית של חקר עתיד בסביבה הדיגיטלית, או לקחת את מה שלימדנו אותך וליישם אותו בשיווק דיגיטלי, בחוכמות ההמונים, בפיתוח אפליקציות, בכלי תקשורת, בעיצוב חוויית משתמש, בתעשיית הגיימינג ועוד.
איך אפשר ללמוד את זה?
המסלול לחקר החברה הדיגיטלית הוא תואר ראשון דו-חוגי המשותף לחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ולחוג לתקשורת. הלימודים אורכים שלוש שנים.